close

各位好呀~~ 我係燒賣仔呀!!! 係魚旦o既細佬~~~ 意外地響年廿九晚進駐爸爸媽媽屋企~~~ 

雖然比爸媽預期早左~... 但係佢地都好興奮!!!!  搞到魚旦哥哥呷晒醋!! 

我個樣係咪好老成呢~~~~~ 爸爸媽媽都話我個樣好鬼大個~ 連D動靜都成個大人咁~ 魚旦哥哥就成日都毛毛躁躁咁.. 我就非常咁悠閒.. 就算魚旦哥哥想來了我玩... 佢都係驚驚青青.. 我就定過台油,而且打親交都係佢會碌響地~  搞到媽媽成日話佢無鬼用~~ 呵呵!


今日同大家打聲招呼先~ 有緣再見囉~~ ^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    魚旦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()