close

快樂的時間過得特別快... 又係時候講Bye Bye~~

今日就要check out AKA啦

早餐都係一樣咁好味 

你拍攝的 sIMG_7650。 

今日換左beacon的 egg benidit 

你拍攝的 sIMG_7651。 

不過今朝黎左三個不速之客~~! 哈生都忍唔住要出去搞下佢地 

你拍攝的 sIMG_7653。 

三隻小貓咪一見哈生呢個龐然大物行過去,就立即閃左兩隻走~

淨番一隻貪玩的留響度 

你拍攝的 sIMG_7655。
 
你拍攝的 sIMG_7665。 

任影唔嬲仲十分活潑~~ 今我諗起我的魚旦仔~~ >"< 

你拍攝的 sIMG_7659。 

返房hea完執完行李,又係時間check out 囉

我地今次走都係book番黎時同一間公司,信得過,車又新淨嘛~~!

本身2個人係私家車點知黎到竟然都係van,坐得極舒服~!

臨走AKA俾左2支水同埋袋好味曲奇for我地路上食,細心細心~! 

你拍攝的 sIMG_8056。 

bye bye囉AKA,bye bye啦~ 華欣~~!! 我地有緣再會了~~

其實我幾鐘意華欣喎,可能淡季關係,好舒服好hea,不過哈生就覺得無乜好玩,灘又唔靚

所以下次再去泰國應該都係向十妹進發!

不過下次的事下次先算~~

盤谷 - 我們來了!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    魚旦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()