尋日響AKA食的午餐實在印象太好~ 所以決定最後一晚臨別秋波要黎食多次~

未去之前,決定上屋頂睇下星~~ 因為黎到D咁黑的地方,一晚星都睇唔到實在係好可惜~~~

果然... 俾我如願以償了~ 

你拍攝的 sIMG_7573。

 果然係成天都係星星噢~~! (D白點絕對係真星星.. 唔係我後期加工的 =.=)

而另一邊山頭.. 仲成日發出閃光添~ 

你拍攝的 sIMG_7584。 

就係山邊發光o個度呀.. 難道.. UFO calling me?

都係快D閃~~~!!

上次食完泰菜,今次就決定試下佢o既西菜

估唔到咁就鑄成大錯 =.= 

你拍攝的 sIMG_7613。 

夜晚的AKA氣氛唔錯,不過就真係好黑好黑.. 乜都fo唔到,只可以手動拍攝.. =.= 

你拍攝的 sIMG_7600。 

竟然fo得咁清~ wahahaha

我地點的菜單係 "Coustiero"的菜單,賣o既係modern 歐洲菜 

你拍攝的 sIMG_7595。 

好普通的餐包~ 

你拍攝的 sIMG_7596。 

酸酸地的前菜

Menu所有菜色都可以叫half portion,咁就可以做前菜,叫full portion的就可以做main course嘞~

我叫左個帶子做前菜 

你拍攝的 sIMG_7617。 

佢D display係咪好"前衛"呢... 後邊o個支係醬汁黎的 

你拍攝的 sIMG_7614。 

呢個就係哈生的前菜... 已經唔記得係咩... 個樽入便亦都係放左醬汁的 

你拍攝的 sIMG_7616。 

我的主菜,tuna fish 

你拍攝的 sIMG_7619。 

口感都唔錯,不過D配菜就.........

哈生的主菜 - 豬肉卷配上大量薯蓉 

你拍攝的 sIMG_7622。 

整的來說,呢餐雖然唔可以算難食,但係.. far from 好味.. 比起早餐同前一日食的午餐真係差十萬丈遠,而哈生個豬肉卷,仲要俾我地響第二朝的早餐BUFFET度見到佢出現.. (唔通整得多得滯?!)

失望失望~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    魚旦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()