close

尋日好多爸爸媽媽朋友上黎玩呀~ 個個都話黎探我喎 於是媽媽一早就幫我換左件靚衫仔黎見人~ 我對呢個吸血鬼look好滿意唄,所以竟然無咬件衫仔~ 媽媽都話出奇喎 

雖然個個都話黎探我,但係佢地黎到一係打機一係打牌 悶死我啦~~! 所以我就自己一個走左入房發脾四

D朋友仔了我唔理、爸爸媽媽叫都唔睬.. 公仔又唔玩,淨係不斷響度抓地下 被人捉出去就咬咬咬! 睇你地以後仲夠唔夠膽黎!

(媽: 佢地不知幾咁鐘意你咁有性格呀~ 話以後起碼每個禮拜黎探你一次喎)

(魚旦: .............................. 你講咩呀.. 我唔明喎..........)

arrow
arrow
    全站熱搜

    魚旦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()